Svar på frågorna

Frågestunden kan fortsätta om nån har mer frågor men svarar hittils på dom som kommit in. 



Varför har du inte bloggat på länge?
Som sagt har jag varit trött på det mesta och speciellt bloggning.





Kan du lägga upp mer bilder dig själv och vad du gör?
Ska tänka på det, dock är detta en skriv-blogg om du förstår. Alltså ingen foto-blogg. Och sen är det så jeffla jobbigt att få upp bilder för mig eftersom att jag måste lägga in på mamma dator och  föra över och grejer. Men jag ska absolut tänka på det!





Brukaru gå på många fester som the wave å sånt? Brukar du dansa då?
Sen efter sommarn började jag gå på "sånna" fester och jag tycker det är superkul! Så ja.
Och detklart jag dansar på festerna, det finns inte så mycket annat att göra.


Bild på mig från The Sense.






Strulade du med någon på senaste The Wave?
Jag vill inte ha fler sånna här frågor tack och jag tycker frågan är ganska onödig. Men svar ja.







Bästa med jul?
Att ge och få julklappar och att bara umgås.






Vilka umgås du med?
Alla möjliga, jätte svårt att nämna alla men jag umgås bland annat med min ängel

Eleonor van Berkel





Festa hela natten eller ha mys kväll??
Det beror verkligen på med vem jag ska festa/mysa med och vilket humör jag är på. Om jag måste välja blir det nog festa hela natten.





Sjunga eller dansa??
Sjunga! Jag älskar att dansa men sjunga är min grej liksom.


Modevisningen i Köping





Hur många seriösa förhållande har du haft i ditt liv?
0,02%. Det är ju många gånger jag har gått in serriöst för ett förhållande, dock har jag haft otur med val av killar då dom inte är serriösa. Så jag skulle vilja säga 0.








Van är du mest nöjd med i ditt utseende?
Jag vet inte. Troligtvis min rygg.







Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Snäll, sprallig och liten.






Vad skulle du vilja bli nät du bli stor?
Jag har ingen aning. Troligtvis musikal-artist.





Om jag taffadade på dig skulle du bli lack?
Nu vet inte jag vad taffade är men jag skulle kunna gissa på att du menar tafsade. Jag vet ju inte vem du är och du är annonym så om en annonym människa kom och tafsade på mig så hade jag lackat ur. Svar ja.







Ditt drömliv from now on? <3
Mitt drömliv är att leva frisk och lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0