Nu är det såhär...

jag har ju inte bloggat på ett jävla tag och kommer nog inte göra det mer på ett tag. Jag sitter aldrig vid dator längre då min dator är trasig och jag har fått Iphone. Det är bara jobbigt att blogga från Iphone så det tänker jag inte heller göra. Men de flesta av er har ju klagat mycket över att jag är dålig på att lägga upp bilder så nu har jag skaffat Instagram. Det är bara att följa mig där! > @Karolinish 
Någon gång i livet kanske jag återkommer men inte nu på ett tag. Så adjö bloggen!

Kyss


Kommentarer
Postat av: william

vilken cool & snygg header:D



Och vad tycker du om mina "At the ice lake" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-12 @ 18:12:34
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0