Gud så trött man är!

Som rubriken säger, är helt slut!
Dagen har varit lång, men trevlig. Idag vaknade jag upp med en fet hemsk ond vagel. Stackars mig, jag gick runt med solglasögon hela dagen. Tur att det har varit varm och soligt idag så dem kom till användning. Jag har även gått i shorts och jeansjacka i det varma vädret, härligt! 
På lunchen solade jag och Sarah. Det blev en kortis för det var ett tag sedan och vi hade inte så mycket tid på oss. Efter skolan hängde Sarah, Eleonor och Mathilda med mig för att handla en ny näs-piercing, det blev en ful en men jaja.
Igår träffade jag G efter skolan en kortis, vi hade tråkigt haha. Men Izabella gjorde min dag iallafall!
Mer än detta har nog inte hänt... förutom att mitt liv förändrats väldigt mycket på bara några dagar då jag pratat med killen som jag skrivit om i inlägget "kär" och vi kom fram till massor av saker och jag ska nu gå vidare. Kan inte förklara allt. Men det känns jättebra, ganska tungt såklart men fortfarande jättebra! Och nu känner jag att jag bara ska leva ut mitt liv som singel för ett tag. haha!

Mina bleka ben i solariumet.


JUSTE, SIPAN HAR BLIVIT UTKASTAD FRÅN BB!! Har aldrig tyckt om honom, usch! Men när han började trakassera Amandus för hans läggning så gick det bara för långt.
Nu ska jag sova en timma och sedan blir det Big Brother.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0