Härligt

Hej där folket!
Har just ätit inbakad pizza, nu är pyjamasen på och glassen framme. Idag har jag pluggat på hårt i skolan och även efter skolan så pluggade jag och Eleonor på för fullt, sedan köpte jag kanelbulle och varm choklad så tog vi frisk luft i den varma solen. Dock har vädret varit lite drygt idag, men kallt har det inte varit iallafall!

Som jag tror ni alla håller med om så blir: pengar + rea = shopping! Precis som i det tidigare inlägget så handlade jag igår igen. Det blev en jätte fin klocka, vanliga in-ear lurar och ett paket med facemask som man blandar med vatten osv från makeupstore, jättebra! Bild på klockan kommer någon annan gång.


Hade mys med ansiktsmask och muji ljus!


Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0