I'M BACK BITCHES

Tjena sötisar! Känner sån stor saknad efter bloggen så här är jag! Det kanske inte blir lika mycket bloggning som förr i tiden men jag ska absolut försöka! Det är lite krångligt då jag inte har någon dator längre och för att min iphone försöker leka speciell och inte vill att jag ska blogga, så jag snor min mammas dator lite då och då.
Jag har iallafall varit sjuk i ca 2 veckor, så har varit hemma från skolan hela veckan förutom i onsdags då jag hade nationella. Det gick ganska bra, trotts min hat till NO.

Är hemma idag igen eftersom jag fortfarande är ganska sjuk, hoppas bara jag är frisk till söndag då jag har massor av intagningsprov att göra nästa vecka. Idag ska jag försöka städa lite, sen kanske jag går ner till vårdcentralen för att kolla en grej och sen ska jag nog tvinga hit Eleonor.


Är osminkad och ful just nu, så här får ni en titt på gårdagens bild.



Sånt här jag lever på..


Snart är det dags att byta bloggdesign, dock ääälskar jag denna men bilderna börjar bli gammla och det är dags för uppdatering!


Kommentarer
Postat av: Nigguh

VAFAN!

2012-03-16 @ 14:34:00
Postat av: Neger

VAFALLS!

2012-03-16 @ 14:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0