Kär.

Helt fel kille, han har ingenting som jag i vanliga fall skulle falla för men ååh jag dör. Jag känner honom knappt! Och sen vet jag inte vad han känner, han säger det ena men visar de andra. ORKAR INTE.
Har tänkt på honom ständigt i ca 2 månader, vi snackar ibland osv men vi kommer liksom ingen vart. Jag försöker glömma honom och träffa andra killar, sånna killar jag brukar falla för! Men det går inte, alla är helt motbjudande i jämförelse med honom... I vanliga fall hade jag bara tänkt att han är helt fel kille för mig, men jag kan inte sluta tänka på honom! De flesta av mina kompisar tycker bara att jag ska skita i honom och att jag kan få mycket bättre.
Jag kommer inte ihåg ifall det var såhär jag kände för Alex, men jag tror det var så. Det är hemskt! Hellre forever-alone resten av mitt liv. 


En annan sak jag även är kär i är mina nya Victoria Secret dofter!
Idag handlade jag två nya dofter, Love Spell och Sheer Love. Jag har ju Strawberries & Champagne från innan.
Jag handlar dem på Parelle i Farsta centrum. Typ den ända affären i hela Sverige som har victoria secret kosmetik i butik! Jag brukar göra så att jag beställer från deras hemsida först, för då blir det billigare och då har man tillgång till fler dofter osv. Sen kan jag bara gå ner direkt efter jag beställt och hämta dem.
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0