Ooh she didn't?!

Yes she did. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggar på snart 2 dygn. Så här är en liten uppdatering från det ni missat..

Söndags.
Jag var på intagningsprov på Kulturama, jag fick göra ett dansprov och sjunga samt framföra en monolog. Allt gick ganska bra. Sedan var jag och såg Sarahs och Thereses "dansuppvisning". Duktiga flickor! Sedan bar det hemmåt till BB.

Igår.
Vanlig skoldag, träffade mina saknade vänner och sedan åkte jag vidare till intagningsprov Estetiska, då gjorde jag teater övningar och framförde monolog. Gick också bra.
Sedan skulle jag träffa G men jag hann inte då jag var tvungen att sticka hem och plugga inför SO + Svenska redovisning.


IDAG.
Idag har jag varit i skolan till lunch, sedan stack jag iväg till Scengymnasiet för ytterligare ett intagningsprov som gick super. Jag har ju intagningsprov hela veckan...
Nu sitter jag iallafall här hemma, har precis fixat i köket och snart ska jag laga mat till mig själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0