SVAR PÅ FRÅGRNA

 Har du kille?
Nej


 Hur gammal är du?
Jag är född år 1996, fyller 16 i höst.


Beskriv dig själv med tre ord!
Ascool, snyggast och bäst


2 bästa tjejkompisar, 2 bästa killkompisar, favoritmat, favorit artist, bästa året i ditt liv hitils (som du kan minnas), hur många "Seriösa" förhållanden har du haft?hur länge har du haft blogg? dröm kille?
Å SKIIIT FIN BLOGG :)
Har många vänner och dom är bra på sina olika sätt, min favoritmat är nog chili com carne (haha), har ingen favortartist, inget år har varit det bästa, har inte träffat nån serriös kille så de förhållanden jag har haft har inte varit speciellt serriösa, jag har haft blogg till och från sedan jag var kanske 13 år, min drömkille ska vara snygg, soft, roligt och charmig som satan.
Tack sötis!


Du umgicks visst med Freja i helgen, jag har hört att hon är väldigt vacker, snygg och bra!
Kan du inte skriva ett inlägg om hur fantastisk hon är?
Hej Freja! haha. Kanske jag kan ;)


Vilket är ditt bästa sommarminne?
Ingen aning, bra fråga!


Vad lyssnar du på för musik?
Allt! Men speciellt Den Svenska Björnstammen.


Vilken är din favorit smink-produkt?
Hm.. Kanske mitt bronzing powder från Izadora, eller mitt qlinuiqe puder. Fast jag skulle aldrig kunna leva utan ögonbrynspenna!


Har du snygga kompisar man kan haffa?
Haha. Skriv till mig på Facebook så jag vet vad du vill ha! @Karolina Magnell


hur kan du ha så fin hy kvinna?!
Åh, tack!
Mina föräldrar har fin hy och då har jag väll också fått det. Eftersom jag har ganska din hy så vill jag ju hålla det så, så jag är väldigt noga med att tvätta ansiktet och smörja in det med rätt saker.
Jag kanske kan göra ett inlägg mer detaljerat någon dag.


Om man vill prata med dig om saker och sånt som är pinsamt vart kan man fråga då? xd <33
Sötis! Du kan skriva till mig på facebook eller maila mig.
Facebook: Karolina Magnell
Mail:
[email protected]


Saknar någon i himlen?
Jag saknar några släktingar i himlen så klart. Men mest tror jag att jag saknar min farmor, hon dog för ganska länge sen men det är inte förens nu jag börjat inse hur mycket jag verkligen saknar henne.


Vem hejar du på i Big Brother?
Camilla såklart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0